Myös vuosi 2012 oli voimakkaan kasvun vuosi CraftHousella

CraftHousella on takanaan kaksi voimakkaan kasvun vuotta. Yrityksen liikevaihto kasvoi noin 30 % sekä vuonna 2011 että 2012, jolloin liikevaihdossa rikkoontui 2 miljoonan euron rajapyykki. Kannattavuus parani vuonna 2012 huolimatta voimakkaasta panostuksesta tuotekehitykseen.

”Suhteessa muihin alan toimijoihin kasvumme oli nopeampaa ja kasvatimme markkinaosuuttamme”, kertoo CraftHouse Oy:n toimitusjohtaja Jarmo Kalliola. ”CraftHouse on teknologinen edelläkävijä toimialallaan ja niin tulee olemaan myös jatkossa. Kuluva vuosi 2013 sisältää paljon epävarmuustekijöitä ja on vaikeampaa ennustaa toimialan kehitystä yleisesti. Uskomme kuitenkin, että panostuksemme tuotekehitykseen ja palvelukonseptiin vauhdittaa meitä edelleen toimialaa nopeampaan kasvuun ja kannattavuuden paranemiseen”, toimitusjohtaja Kalliola jatkaa.

Tuotevalikoima laajenee

Vuonna 2013 CraftHousen tuotevalikoima kasvaa käsittämään useampia toimialoja ja teknologisia alustoja. Selainpohjainen ratkaisu mahdollistaa erilaisten kokonaisuuksien rakentamisen. Yritys voi tarjota asiakkaalle SaaS-mallin (lisenssin ja palveluiden vuokraus) tai pilvipalvelukonseptin ja perinteisen lisenssimallin.

”Joustavuus tuo asiakkaalle valinnan vaihtoehtoja oman liiketoiminnan kehittymisen myötä. Aloittavalle yritykselle SaaS-malli mahdollistaa yrittäjälle kevyemmän liikkeellelähdön. Tuotteemme on suunniteltu kansainvälistymistä silmälläpitäen ja ne mahdollistavat eri kielivaihtoehdot sekä valuutta- ja verokäsittelyt”, Kalliola toteaa.